pühapäev, 17. mai 2015

KAUKAASIA HANEROHI

Ma pole sellele lillele mingit erilist tähtsust omistanud, lihtsalt kasvab teine kividega ääristatud kõrgpeenras ja õitseb mais. Kuid eile sattus lilleseadja minu aeda jalutama ja sattus jube vaimustusse sellest suhteliselt tagasihoidlikust lillest. Tegemist on täidisõielise kaukaasia hanerohuga, ja tegelikult ma olen temaga päris hädas, sest kipub teine peenrast ära "voolama". Sama lugu on ka hanerohu kõrval kasvava aubrieetaga.

Aubrieeta ja hanerohi


Kuna florist ütles, et hanerohi oleks superilus pruudikimpudes, siis sain sellest inspiratsiooni ning kuna pulma minekut parasjagu polnud, siis viisin õhtul Marisele sünnipäevaks kimbu hanerohu ja meelespealilledega.

Kimp sünnipäevalapsele

Kaukaasia hanerohi on äärmiselt vähenõudlik põuda taluv taim, seepärast sobib ta väga hästi kiviktaimlasse. Soovitatakse kasvatada kevadel õitsevate sibullillede alustaimena.

Arabis caucasica 'Flore Pleno'

Peale õitsemist tagasi lõigata.

3 kommentaari:

  1. Ma avastasin sel kevadel just sama :) Otsisin tütre sünnipäeva varahommikul aiast lilli - tulbid veel ei õitsenud, tegin siis priimulatest ja hanerohust kimbu ja vaatasin, et hanerohi sobib kimpu päris hästi.

    VastaKustuta
  2. Väga kaunis - kui kiviktaimla-moodi peenrani jõuan siis tuleb see tegelane kindlasti meelde tuletada :)

    VastaKustuta