teisipäev, 7. aprill 2015

KEVAD

Eile oli üle hulga aja jälle päikest näha. Linnulaul, mesilaste sumin ja liblikate tiirutamine tegid päeva rõõmsaks ja andsid energiat. Vaatamata selle, et märtsikuu algus oli harjumatult soe, hakkas harilik võrkiiris 'Alita' sel aastal ikkagi hiljem õitsema. Eelmisel aastal olen 27. märtsil temast pilti teinud.

Iris reticulata 'Alita'

Kui juba meenutamiseks läks, siis eelmisel aastal ostsin endale katsetamiseks tumeda maohabeme 'Albovariegata' taimed, mille ma istutasin suveks potti ja siis unustasin talveks välja. Oleks pidanud ikka poti kuhugi siseruumidesse talveks tooma, sest kahjuks ei pidanud taimed sellistes tingimustes vastu. Peenrasse ma maohabet ei istutanud, seega ei tea, kas nad oleksid seal talve üle elanud.

Ophiopogon planiscapus 'Albovariegata'

Sinililled ei ole ainult sinised või roosad, vaid on ka valgeid.

Sinililled

Mõned krookused on nii häbelikud, et on põõsasse peitu pugenud. Julgemad eputavad peenras.

Krookused

Crocus 'Prins Claus'

See kaunis miniroos ei veetnud oma talve väljas, vaid talvitus turvaliselt keldriruumis. Väsimatu roos ei suuda kohe kuidagi õitsemist lõpetada.

Rosa 'Little Sunset'

Rododendronid vajavad kasvamiseks happelist mulda ja varjulisemat kasvukohta. Katsetuseks istutasin rodotaime männimetsa alla, kuid mulda istutusaugus ei vahetanud. Taime ei ostnud ma poest, vaid paljundasin võrsikuga. Võrsikuks nimetatakse emataimega ühenduses olevat juurdunud võrset, mis eraldatuna moodustab uue taime. Kuna emataime olen ma juba ammu-ammu ostnud, siis täpselt ma ta nime ei mäleta, kuid kahtlustan, et see on kaukaasia rododendron 'Cunningham's White'.

Rhododendron caucasicum 'Cunningham’s White'

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar